Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

Cyber אינטרנט קפה תוכנה / אינטרנט קפה Cyber תוכנה / WiFi HotSpot קפה: MyCafeCup – בטוח לקחת את השליטה על האינטרנט שלך cybercafe. סייר כדי לקבל את החדשות cybercafe אסטרטגיות ניהול, שיווק תוכניות גמישות, והחיוב בקלות רבה יותר מאשר אי פעם. MyCafeCup הרבה תכונות ייחודיות אופטימיזציה עבור השכרת מחשב / חיבור לאינטרנט השכרת עסק. הורד MyCafeCup עכשיו, אז אתה תקבל הרבה יותר זמן פנוי שלך.

MyCafeCup היא פתרונות תוכנה עבור המבצע של אינטרנט Cyber קפה, WiFi HotSpot או להשכיר מערכת המחשב. מעוצבת בעיקר עבור העסק Cyber לאינטרנט קפה וגם יכול לשמש כדי לשלוט על מחשבים נט שלך. מערכת הפונקציות ואת ממשק המשתמש עבר שנועדה להיות קלה לשימוש עם מעט או ללא ניסיון בתעשייה של המחשב. התוכנה מאפשרת לך להגדיר את תוכניות השיווק השונות עבור כל משתמש לבחור מ.

MyCafeCup הוא לקוח / שרת יישומים המאפשר לך לנהל בקלות ולעקוב אחר כל לקוח מצב המכונות מרחוק מהשרת על שורת ואת בזמן אמת. רק מנהלים יכולים לפקח או לנהל את הדברים יותר קל לעבר לקוחות מהשרת, כגון כיבוי, אתחול מחדש, להכריח את המשתמש להיכנס הקצוב, רואה את הרצת היישומים וכו ‘….

MyCafeCup יש אבטחה גבוהה כדי למנוע את בלתי מורשה גישה למשתמשים את מחשבי הלקוח, רק כדי להעניק את הגישה שלך לקוח בנפרד. על ידי יצירת שם משתמש / סיסמה חשבונות עם יכולת לחייב את המשתמש במגוון תנאים.

אנו מזמינים אותך יש תראה את כל MyCafeCup כי יש להציע. הורד עותק של הערכה Edition ולבדוק את כל התכונות.

אל תשכח לבדוק את חדשות בדף חדשות מידע עדכני אודות המוצרים שלנו.

MyCafeCup.com

אמנם כל-In-One + קפה אינטרנט WiFi HotSpot פתרון תוכנה.